Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje produktów zakupionych w sklepie Miss Denier
30 dni na zwrot zakupionych produktów
Miss Denier umożliwia zwrot towaru w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez klienta zamówionych produktów. Przed dokonaniem zwrotu prosimy o wcześniejszy o kontakt z obsługą naszego sklepu, która ułatwi bezproblemowy zwrot zakupionych produktów.
Prosimy o zwrócenie uwagi na fakt, iż zgodnie z regulaminem sklepu procedurą zwrotów nie jest objęty produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Dotyczy to w szczególności wyrobów pończoszniczych, w przypadku których ze względów higienicznych oraz specyfikę asortymentu nie jesteśmy w stanie zaakceptować zwrotu produktów, które były wyjęte z opakowania i noszą jakiekolwiek ślady użytkowania. Dokładne informacje o sposobie i warunkach zwrotu zakupionych produktów zostały zawarte w Regulaminie sklepu Miss Denier, dostępnym tutaj.
Zwrot produktów z zamówień objętych darmową wysyłką
Jeżeli po dokonaniu zwrotu produktów wartość zamówienia będzie niższa od wartości kwalifikującej dane zamówienie do bezpłatnej wysyłki, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt wysyłki odpowiedni dla wybranej formy dostawy.
Minimalna wartość zamówienia kwalifikująca zamówienie do darmowej wysyłki:
- Paczka ORLEN: 99 zł
- Paczkomat InPost: 300 zł
Koszt wysyłki dla zamówień o niższej wartości dla poszczególnych form dostawy:
- Paczka ORLEN: 10,80 zł
- Paczkomat InPost: 13,80 zł
Dostępne formy zwrotu produktów
W celu dokonania zwrotu zakupionych produktów przejdź na stronę systemu zwrotów.
Możesz także samodzielnie nadać przesyłkę, wybierając preferowaną przez siebie usługę spedycyjną. Jeżeli nie korzystasz z systemu zwrotów Miss Denier, poinformuj nas o zamiarze zwrotu zakupionych produktów przed nadaniem przesyłki.
Nasz adres:
ARRIES s.c.
Sklep Miss Denier
ul. Międzyleska 4
50-514 Wrocław
Akceptujemy również zwroty przesłane do punktów odbioru DHL oraz InPost. Po wcześniejszym uzgodnieniu z nami, możesz zwróć zakupione produkty do jednego z wymienionych punktów odbioru.
Punkty odbioru:
DHL
Automat DHL POP BOX
ul. Międzyleska 4
50-514 Wrocław
InPost
Paczkomat WRO25N
ul. Gazowa 3,
50-513 Wrocław
Reklamacje
Miss Denier oferuje wyłącznie wysokiej jakości asortyment pończoch. Jakość produktów z kolekcji Miss Denier weryfikowana jest dokładnie przez producenta danej kolekcji. Wierzymy, że dostarczamy naszym klientom pełnowartościowe wyroby pozbawione jakichkolwiek wad. Jeżeli jednak stwierdzisz, że produkt z kolekcji Miss Denier posiada wady fabryczne, skontaktuj z obsługą naszego sklepu w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej. Dokładne informacje o sposobach zgłaszania i rozpatrywania reklamacji zostały zawarte w Regulaminie sklepu Miss Denier, dostępnym tutaj.