Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje produktów zakupionych w sklepie Miss Denier

30 dni na zwrot zakupionych produktów

Miss Denier umożliwia zwrot towaru w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez klienta zamówionych produktów. Przed dokonaniem zwrotu prosimy o wcześniejszy o kontakt z obsługą naszego sklepu, która ułatwi bezproblemowy zwrot zakupionych produktów.

Prosimy o zwrócenie uwagi na fakt, iż zgodnie z regulaminem sklepu procedurą zwrotów nie jest objęty produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Dotyczy to w szczególności wyrobów pończoszniczych, w przypadku których ze względów higienicznych oraz specyfikę asortymentu nie jesteśmy w stanie zaakceptować zwrotu produktów, które były wyjęte z opakowania i noszą jakiekolwiek ślady użytkowania. Dokładne informacje o sposobie i warunkach zwrotu zakupionych produktów zostały zawarte w Regulaminie sklepu Miss Denier, dostępnym tutaj.

W celu dokonania zwrotu zakupionych produktów przejdź na stronę systemu zwrotów. Możesz także samodzielnie nadać przesyłkę, wybierając preferowaną przez siebie usługę spedycyjną. Jeżeli nie korzystasz z systemu zwrotów Miss Denier, poinformuj nas o zamiarze zwrotu zakupionych produktów przed nadaniem przesyłki.

Nasz adres:

ARRIES s.c.
Sklep Miss Denier
ul. Międzyleska 4
50-514 Wrocław

Akceptujemy również zwroty przesłane do punktów odbioru DHL oraz InPost. Po wcześniejszym uzgodnieniu z nami, możesz zwróć zakupione produkty do jednego z wymienionych punktów odbioru. 

Punkty odbioru:

DHL
Automat DHL POP BOX
ul. Międzyleska 4
50-514 Wrocław

InPost
Paczkomat WRO25N
ul. Gazowa 3,
50-513 Wrocław

Reklamacje

Miss Denier oferuje wyłącznie wysokiej jakości asortyment pończoch. Jakość produktów z kolekcji Miss Denier weryfikowana jest dokładnie przez producenta danej kolekcji. Wierzymy, że dostarczamy naszym klientom pełnowartościowe wyroby pozbawione jakichkolwiek wad. Jeżeli jednak stwierdzisz, że produkt z kolekcji Miss Denier posiada wady fabryczne, skontaktuj z obsługą naszego sklepu w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej. Dokładne informacje o sposobach zgłaszania i rozpatrywania reklamacji zostały zawarte w Regulaminie sklepu Miss Denier, dostępnym tutaj.